شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آرشیو بهمن ماه 1400

تور داخلي و تور خارجي و سفر و رزرو هتل داخلي و رزرو هتل خارجي

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد هتل آپارتمان شباهنگ مشهد یکی از هتل آپارتمان های درجه دو و با کیفیت مشهد مقدس می باشد که در سال 1385 افتتاح و در سال 1394 جهت ارتقا کیفیت بازسازی شده است. هتل آپارتمان شباهنگ مشهد در خیابان امام رضا , امام رضا 5 قرار گرفته شده است و کمتر 5 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا و صحن جامع رضوی مطهر فاصله دارد , از این رو از موقعیت مکانی مناسبی برای زائران و مهمانان برخوردار است هتل آپارتمان شباهنگ مشهد با کادری با تجربه و حرفه ای و امکانات و خدمات مناسب استاندارد یک هتل آپارتمان درجه دو , شایسته پذیرایی از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل آپارتمان شباهنگ مشهد که در ساختمانی 6 طبقه احداث شده است , دارای 52 واحد شامل اتاق های دو تخته و سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته با ظرفیت کلی حدود 200 نفر تخت می باشد. از امکانات این هتل آپارتمان مشهد میتوان به فضای پارک عمومی, رستوران با منوی غذائی انتخابی با ظرفیت 130 نفر , کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم خوش طعم , آسانسور , لابی با ظرفیت 40 نفر , اینترنت رایگان در لابی , صبحانه رایگان , صندوق امانات , سیستم گرمایش و سرمایش , سیستم تهویه مطبوع , حمام و سرویس بهداشتی و از خدمات ارائه شده در این هتل آپارتمان میتوان به : اتاق چمدان , لاندری , خدمات خانه داری , پذیرش 24 ساعته , خدمات باربری , خدمات ویژه معلولین و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد با دکوراسیونی زیبا و شیک کیفیت بالا واحد ها و خدمات و امکانات مناسب یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد محسوب میشود که با قرار گرفتن در محدوده اطراف حرم و فاصله کمتر از 5 دقیقه پیاده تا حرم مطهر موقعیت مکانی مناسبی دارد.

هتل آپارتمان ملل مشهد هتل آپارتمان ملل مشهد یکی از هتل آپارتمان های درجه سه و کیفیت خیلی خوب مشهد مقدس می باشد که در سال 1382 افتتاح و در سال 1392 بازسازی شده است. هتل آپارتمان ملل مشهد در خیابان امام رضا , امام رضا 1 قرار گرفته شده است و کمتر از 5 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا و صحن جامع رضوی حرم مطهر فاصله دارد , از این رو از موقعیت مکانی خیلی مناسبی برای زائران و مهمانان برخوردار است هتل آپارتمان ملل مشهد با کادری مجرب و با تجربه و امکانات و خدمات استاندارد یک هتل آپارتمان درجه سه , شایسته پذیرایی از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل آپارتمان ملل مشهد که در ساختمانی 8 طبقه احداث شده است , دارای 30 واحد شامل اتاق های دو تخته و آپارتمان یک خوابه دو تخته و آپارتمان دو خوابه چهار تخته و آپارتمان سه خوابه شش تخته با ظرفیت کلی حدود 100 نفر تخت می باشد. از امکانات این هتل آپارتمان مشهد میتوان به فضای پارک عمومی اطراف هتل , رستوران مجهز با منوی غذائی انتخابی و ظرفیت 60 نفر , آشپزخانه , کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم , آسانسور , لابی با ظرفیت 30 نفر , لاندری , اینترنت رایگان در لابی , اینترنت وایرلس , صبحانه رایگان , صرافی , صندوق امانات , سیستم گرمایش و سرمایش , آشپزخانه , حمام و سرویس بهداشتی و از خدمات ارائه شده در این هتل آپارتمان میتوان به : خدمات تشریفات ویژه , خدمات بلیط , خدمات ضدعفونی , خدمات باربری , خدمات خانه داری , پذیرش 24 ساعته , خدمات ویژه معلولین و تاکسی سرویس اشاره کرد.
هتل آپارتمان ملل مشهدیکی از هتل آپارتمان های شیک و پر از امکانات می باشد که با اتاق های سبک هتلی , خدمات و امکانات بالا و فاصله بسیار کم از حرم مطهر میزبان مهمانان مشهدالرضا می باشد بطوری که اکثر واحد های این هتل آپارتمان دارای اتاق خواب و فضای نشیمن می باشد

هتل آپارتمان مشکات مشهد هتل آپارتمان مشکات مشهد یکی از هتل آپارتمان های درجه سه و کیفیت خوب مشهد مقدس می باشد که در سال 1387 افتتاح و در سال 1398 بازسازی شده است. هتل آپارتمان مشکات مشهد در خیابان امام رضا , امام رضا 10 قرار گرفته شده است و حدود 10 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا و صحن جامع رضوی حرم مطهر فاصله دارد , از این رو از موقعیت مکانی مناسبی برای زائران و مهمانان برخوردار است هتل آپارتمان مشکات مشهد با پرسنلی مجرب و حرفه ای و امکانات و خدمات استاندارد یک هتل آپارتمان درجه سه , شایسته پذیرایی از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل آپارتمان مشکات مشهد که در ساختمانی - طبقه احداث شده است , دارای 16 واحد شامل اتاق های دو تخته و سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته با ظرفیت کلی حدود - نفر تخت می باشد. از امکانات این هتل آپارتمان مشهد میتوان به فضای پارک عمومی , رستوران مجهز با منوی غذائی انتخابی , کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم , آسانسور , لابی , لاندری , امکانات کامل آشپزی در واحدها , کابینت , اینترنت رایگان در لابی , اینترنت وایرلس , صبحانه رایگان , صندوق امانات , سیستم گرمایش و سرمایش , آشپزخانه , حمام و سرویس بهداشتی و از خدمات ارائه شده در این هتل آپارتمان میتوان به : خدمات ضدعفونی , خدمات باربری , خدمات خانه داری , پذیرش 24 ساعته , خدمات ویژه معلولین و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل آپارتمان مشکات مشهدبا توجه به بازسازی که به تازگی صورت گرفته است واحدهای این هتل آپارتمان تمیز و مرتب می باشند و برخی از این واحدها دارای امکانات کامل آشپزی و پخت و پز غذا می باشد.

هتل آپارتمان کنعان مشهد هتل آپارتمان کنعان مشهد یکی از هتل آپارتمان های کیفیت خوب و درجه سه مشهد مقدس می باشد که در سال 1386 افتتاح شده است. هتل آپارتمان کنعان مشهد در خیابان امام رضا , امام رضا 8 قرار گرفته شده است و حدود 10 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا و صحن جامع رضوی حرم مطهر فاصله دارد , از این رو از موقعیت مکانی مناسبی برای زائران و مهمانان برخوردار است هتل آپارتمان کنعان مشهد با پرسنلی مجرب و آموزش دیده و امکانات و خدمات استاندارد یک هتل آپارتمان درجه سه , شایسته پذیرایی از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل آپارتمان کنعان مشهد که در ساختمانی 4 طبقه احداث شده است , دارای 28 واحد شامل اتاق های آپارتمان یک خوابه دو تخته , آپارتمان یک خوابه سه تخته , آپارتمان دو خوابه چهار تخته , آپارتمان دو خوابه پنج تخته و آپارتمان دو خوابه شش تخته با ظرفیت کلی حدود 100 نفر تخت می باشد. از امکانات این هتل آپارتمان مشهد میتوان به پارکینگ با ظرفیت 14 خودرو , رستوران با منوی غذایی انتخابی و ظرفیت 80 نفر , کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم لذیذ , آسانسور , لاندری , چایخانه سنتی , آژانس مسافرتی , صرافی , لابی با ظرفیت 15 نفر , اینترنت رایگان در لابی , اینترنت وایرلس , صبحانه رایگان , صندوق امانات , سیستم گرمایش و سرمایش , حمام و سرویس بهداشتی و از خدمات ارائه شده در این هتل آپارتمان میتوان به : خدمات بیدار باش , خدمات ضدعفونی , خدمات فکس و پرینت , خدمات باربری , روزنامه , خدمات خانه داری , پذیرش 24 ساعته , اتاق چمدان , خدمات ویژه معلولین و تاکسی سرویس اشاره کرد.

 

هتل آپارتمان کنعان مشهد در حال حاضر منوی غذایی بوفه سلف سرویس با تنوع غذایی زیاد به مهمان ارائه می دهد , واحد های تمیز و اتاق خوابدار و پارکینگ اختصاصی از مزایای رزرو این هتل آپارتمان می باشد

 

رزرو هتل آپارتمان بهرام مشهد

هتل آپارتمان بهرام مشهد هتل آپارتمان بهرام مشهد یکی از هتل آپارتمان های درجه سه و کیفیت عالی مشهد مقدس می باشد که فاصله کمی تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد. هتل آپارتمان بهرام مشهد در خیابان اندرزگو , اندرزگو 12 قرار گرفته شده است و حدود 5 دقیقه پیاده تا ورودی باب الجواد و صحن جامع رضوی مطهر فاصله دارد , از این رو از موقعیت مکانی مناسبی برای زائران و مهمانان برخوردار است هتل آپارتمان بهرام مشهد با پرسنلی آموزش دیده و حرفه ای و امکانات و خدمات استاندارد هتل آپارتمان سه ستاره , شایسته پذیرایی از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل آپارتمان بهرام مشهد که در ساختمانی — طبقه احداث شده است , دارای 12 واحد شامل اتاق های دو تخته و سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته با ظرفیت کلی حدود 60 نفر تخت می باشد. از امکانات این هتل آپارتمان مشهد میتوان به فضای پارک عمومی اطراف هتل , رستوران با منوی غذائی انتخابی و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی , کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم خوش طعم , مینی بار هزینه دار , آسانسور , لابی , اینترنت رایگان در لابی , صبحانه رایگان , صندوق امانات , سیستم گرمایش و سرمایش , سیستم تهویه مطبوع , حمام و سرویس بهداشتی و از خدمات ارائه شده در این هتل آپارتمان میتوان به : اتاق چمدان , لاندری , خدمات خانه داری , پذیرش 24 ساعته , خدمات باربری , خدمات ویژه معلولین و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل آپارتمان بهرام مشهد یکی از هتل آپارتمان های درجه سه با کیفیت و شیک مشهد مقدس می باشد که کیفیت خوبی در واحد ها دارد و نظافت واحد ها به طور منظم رعایت میشود , آشپزخانه و امکان پخت و پز و آشپزی در واحدها ها فراهم است و در کل انتخاب خوبی جهت رزرو هتل آپارتمان در مشهد می باشد.

رزرو هتل آپارتمان پاویون مشهد

هتل آپارتمان پاویون مشهد هتل آپارتمان پاویون مشهد یکی از هتل آپارتمان های درجه سه و کیفیت خوب مشهد مقدس می باشد که در سال 1386 افتتاح شده است. هتل آپارتمان پاویون مشهد در خیابان امام رضا , امام رضا 8 قرار گرفته شده است و کمتر از 10 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا و صحن جامع رضوی مطهر فاصله دارد , از این رو از موقعیت مکانی مناسبی برای زائران و مهمانان برخوردار است هتل آپارتمان پاویون مشهد با کادری آموزش دیده و فعال و امکانات و خدمات استاندارد یک هتل آپارتمان درجه سه , شایسته پذیرایی از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل آپارتمان پاویون مشهد که در ساختمانی 8 طبقه احداث شده است , دارای 25 واحد شامل اتاق های دو تخته و سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته و آپارتمان دو خوابه شش تخته با ظرفیت کلی حدود 125 نفر تخت می باشد. از امکانات این هتل آپارتمان مشهد میتوان به پارکینگ اختصاصی , رستوران با منوی غذائی انتخابی و ظرفیت 90 نفر , کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم , آسانسور , لابی باظرفیت 80 نفر , اینترنت رایگان در لابی , صبحانه رایگان , صندوق امانات , سیستم گرمایش و سرمایش , سیستم تهویه مطبوع , حمام و سرویس بهداشتی و از خدمات ارائه شده در این هتل آپارتمان میتوان به : اتاق چمدان , لاندری , خدمات خانه داری , پذیرش 24 ساعته , خدمات باربری , خدمات ویژه معلولین و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل آپارتمان پاویون مشهد دارای واحد های بزرگ و دلباز با امکان پخت غذا و همچنین اتاق خواب و فضای نشیمن در واحد های بالای 4 نفر ظرفیت می باشد. از نظر امکانات دارای پارکینگ اختصاصی می باشد و فاصله کمی تا حرم مطهر دارد اما امکانات و خدمات این هتل آپارتمان متوسط است ولی نظافت واحد ها قابل قبول است.

هتل رضوان مشهد هتل رضوان مشهد یکی از هتل های چهار ستاره لوکس و نوساز مشهد مقدس می باشد که در سال 1400 افتتاح شده است. این هتل لوکس و زیبا در خیابان شیرازی 3 قرار گرفته شده است و کمتر از 5 دقیقه پیاده تا ورودی بست شیخ طوسی و صحن جمهوری حرم مطهر فاصله دارد و از این رو از موقعیت مکانی خیلی عالی برای زائران و مهمانان برخوردار است هتل رضوان مشهد با کادری حرفه ای و مجرب و امکانات و خدمات بسیار استاندارد یک هتل چهار ستاره شایستگی لازم برای پذیرایی از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل رضوان مشهد که در ساختمانی 5 طبقه بنا شده است , دارای حدود 100 واحد اقامتی شیک و بزرگ می باشد که شامل اتاق های دو تخته و سه تخته و آپارتمان چهار تخته و آپارتمان رویال چهار تخته و آپارتمان رویال VIPدو تخته با ظرفیت کلی حدود -- نفر تخت می باشد. از امکانات این هتل چهار ستاره شیک میتوان به پارکینگ , رستوران با ظرفیت بیش از 80 نفر و منوی غذایی ایرانی و عربی , کافی شاپ 24 ساعته با انواع نوشیدنی های سرد و گرم , فضای سبز , سیستم اعلام حریق , آسانسور , لابی شیک دارای تم رنگی فیروزه ای , اینترنت در لابی , صبحانه رایگان , صندوق امانات , سیستم گرمایش و سرمایش , حمام و سرویس بهداشتی و از خدمات ارائه شده در این هتل میتوان به : لاندری , خدمات خانه داری 24 ساعته , پذیرش 24 ساعته , خدمات باربری , خدمات ویژه معلولین و تاکسی سرویس اشاره کرد.

مشخصات هتل رضوان

سال تاسیس تیر ماه 1400

تعداد واحد 100 واحد شامل اتاق های دو تخته سه تخت و چهار تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان رویال چهار تخته و آپارتمان رویال VIPدو تخته

تعداد طبقه ساختمانی در 5 طبقه

هتل مدینه الرضا مشهد هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنج ستاره به مرقد مطهر امام رضا (علیه السلام) می‌باشد که با معماری اصیل ایرانی و جلوه ای زیبا از سال 1392 شروع به کار کرده است و با 18 طبقه بنا و 288 باب سوئیت زیبا و مدرن شروع به خدمت رسانی به زائران امام رضا (علیه السلام) کرده است . یکی از نقاط قوت این هتل معماری اصیل ایرانی با فضایی آرامش بخش و معنوی است که با طراحی مدرن و شیک داخلی مکمل این فضای زیبا است . واحد های اقامتی این هتل شامل : اتاق های استاندارد که شامل واحد های یک. تا سه تخته است ،اتاق کانکت که فضای بیشتری دارد که شامل واحد های سه تا پنج تخته است ، اتاق عروس که مناسب برای زوج های جوان و زوج هایی که برای ماه عسل سفر کرده اند است و اتاق های ویژه جانباز ها و معلولین هست که برای استفاده این عزیزان مهیا و طراحی شده و تمامی اتاق ها طراحی زیبا و شیکی دارد و دارای امکانات رفاهی همچون صندوق امانات ، تلویزیون ، یخچال ، حمام تمیز و اختصاصی به همراه سشوار و لوازم بهداشتی می‌باشد . این هتل چهار رستوران و یک کافی شاپ شبانه روزی دارد که منو های کامل حاوی غذاهای مختلفی از جمله غذاهای سنتی ، ایرانی ، گیاهی و فرنگی و فست فود می‌باشد و در کافی شاپ هم میتوانید از انواع نوشیدنی های گرم و سرد هتل استفاده کنید . برای معرفی سایر امکانات هتل میتوان به سالن آمفی تئاتر 260 نفره این هتل اشاره داشت که با امکانات مثال زدنی یکی از بهترین سالن های همایش و آمفی تئاتر مشهد هست که آمادگی برگزاری مراسم ها و کنفرانس های بین المللی و داخلی است همچنین در این هتل استخر و مجموعه آبی ، سالن بدنسازی و اتاق ماساژ به صورت جداگانه برای آقایان و بانوان تعبیه شده است و برای آسایش بیشتر میهمانان اتاق سرگرمی برای کودکان هم موجود است و در نهایت هم کتابخانه ای برای دوستداران کتاب و میهمانان اهل مطالعه فراهم شده که می‌توانند از آن استفاده کنند . فاصله هتل تا حرم مطهر حدود 200 متر است که شما میتوانید در کمترین زمان ممکن به زیارت بروید و از سهولت رفت و آمد به حرم مطهر نهایت لذت زیارت را ببرید و فاصله هتل تا ایستگاه مترو شهدا حدود ۱۵ دقیقه است و هتل مدینه الرضا مشهد با بهترین امکانات و کادر مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافرین و زائرین محترم می‌باشد
هتل آپارتمان بشری مشهد هتل آپارتمان بشری مشهد یکی از هتل آپارتمان های لوکس و کیفیت عالی و درجه دو مشهد مقدس می باشد که در سال 1388 افتتاح و در سال 1395 بازسازی شده است. هتل آپارتمان بشری مشهد در خیابان اندرزگو 8 , بین سرشور 3 و 5 قرار گرفته شده است و حدود 5 دقیقه پیاده تا ورودی باب الجواد و صحن جامع رضوی حرم مطهر فاصله دارد , از این رو از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برای زائران و مهمانان برخوردار است هتل آپارتمان بشری مشهد با پرسنلی مجرب و حرفه ای و امکانات و خدمات استاندارد و فراتر از یک هتل آپارتمان درجه دو , شایسته پذیرایی از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل آپارتمان بشری مشهد که در ساختمانی 10 طبقه احداث شده است , دارای 300 واحد شامل اتاق های دو تخته و آپارتمان یک خوابه دو تخته و اتاق سه تخته و آپارتمان یک خوابه سه تخته و آپارتمان دو خوابه چهار تخته و آپارتمان دو خوابه پنج تخته با ظرفیت کلی حدود 700 نفر تخت می باشد. از امکانات این هتل آپارتمان مشهد میتوان به پارکینگ با ظرفیت 100 خودرو , رستوران با منوی غذایی بوفه سلف سرویس و کیفیت غذایی خیلی خوب و ظرفیت 550 نفر , کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم , آسانسور , بازی ویدئویی , لاندری , فروشگاه , لابی با ظرفیت 50 نفر , اینترنت رایگان در لابی , اینترنت وایرلس , صبحانه رایگان , صندوق امانات , سیستم گرمایش و سرمایش , حمام و سرویس بهداشتی و از خدمات ارائه شده در این هتل آپارتمان میتوان به : خدمات بیدار باش , آرایشگاه مردانه , خدمات ضدعفونی , خدمات باربری , خدمات فکس پرینت و فتوکپی , خدمات خانه داری , پذیرش 24 ساعته , اتاق چمدان , خدمات ویژه معلولین و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل لیان مشهد هتل لیان مشهد یکی از هتل های نوساز نزدیک به حرم مطهر است که در سال 1400 تاسیس شده است . همچنین این هتل چهار ستاره با پیاده روی هشت دقیقه ای , تا ورودی حرم مطهر دسترسی خیلی خوب و راحت به حرم دارد که موجب آسوده خاطری برای زیارت میشود هتل لیان مشهد واحد های با تمیز و مرتب دارد که شامل واحد هایی با ظرفیت دو نفره و سه نفره میباشد که امکاناتی همچون یخچال ، تلویزیون ، مبلمان و حمام اختصاصی در این اتاق ها مهیا می‌باشد هتل لیان مشهد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و حرفه ای می باشد
هتل لیان مشهد که ساختمانی 10 طبقه دارد , شامل 126 واحد : اتاق های یک تخته و دو تخته و سوئیت یک خوابه دو تخته و سوئیت یک خوابه دو تخته vip می باشد. از امکانات این هتل چهار ستاره میتوان استخر و سونا , پارکینگ اختصاصی , وسایل بدنسازی , استخر , رستوران بام , کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم , آسانسور , لابی , اینترنت در لابی , صبحانه رایگان , سونا , جکوزی , سیستم گرمایش و سرمایش , حمام و سرویس بهداشتی فرنگی و از خدمات ارائه شده در این هتل میتوان به : خدمات خانه داری , پذیرش 24 ساعته , خدمات باربری , خدمات برای معلولین , تاکسی سرویس اشاره کرد.

تعداد واحد    115 واحد شامل اتاق های یک تخته و دو تخته و سوئیت یک خوابه دو تخته و سوئیت یک خوابه دو تخته VIP
تعداد طبقه    ساختمانی در 10 طبقه

امکانات هتل
عمومی    
استخر سونا اینترنت غیر رایگا نپارکینگ ماساژ وسایل بدنسازی جکوزی لابی آسانسور صندوق امانت سالن اجتماعات سرویس بهداشتی فرنگی