یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آذر ماه 1400

تور داخلي و تور خارجي و سفر و رزرو هتل داخلي و رزرو هتل خارجي

هتل طوبي مشهد هتل طوبي مشهد يكي از هتل هاي دو ستاره با كيفيت و نزديك به حرم در مشهد مقدس مي باشد كه در سال 1384 افتتاح و در سال 1391 جهت تجهيز و بروزرساني خدمات و امكانات هتل بازسازي شده است. هتل طوبي مشهد در خيابان شيرازي , شيرازي 3 واقع شده است و كمتر از 5 دقيقه پياده تا ورودي بست شيخ طوسي و صحن جمهوري حرم مطهر فاصله دارد , از اين رو از موقعيت مكاني بسيار مناسبي براي زائران و مهمانان برخوردار است هتل طوبي مشهد با پرسنلي حرفه اي و مجرب و خدمات و امكانات استاندارد هتل دو ستاره , شايسته پذيرايي از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل طوبي مشهد كه در ساختماني 8 طبقه احداث شده است , داراي 45 واحد شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و كانكت تخته با ظرفيت كلي حدود 125 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل دو ستاره ميتوان به فضاي پارك عمومي , رستوران با منوي غذائي انتخابي و غذاهاي خوش طعم با ظرفيت 100 نفر , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم , صندوق امانات , آسانسور , لابي با ظرفيت 12 نفر , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صرافي , سيستم گرمايش و سرمايش , اينترنت وايرلس , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : لاندري , خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و تاكسي سرويس اشاره كرد.

هتل طوبي مشهد در حال حاضر مهمان هاي عرب زبان زيادي را ميزباني ميكند و نسبت به يك هتل دو ستاره امكانات و خدمات خوبي ارائه مي دهد و كيفيت مناسبي دارد.

هتل هرند مشهد هتل هرند مشهد يكي از هتل هاي دو ستاره با كيفيت و تميز مشهد مقدس مي باشد كه در سال 1379 افتتاح و در سال 1393 جهت بروز رساني كيفيت و تجهيز واحد ها بازسازي كامل شده است. هتل هرند مشهد در خيابان شيخ طوسي 9 قرار گرفته شده است و كمتر از 10 دقيقه پياده تا ورودي باب الرضا و صحن جامع رضوي حرم مطهر فاصله دارد , از اين رو از موقعيت مكاني مناسبي براي زائران و مهمانان برخوردار است هتل هرند مشهد با پرسنلي مجرب و كار بلد و امكانات و خدمات استاندارد هتل دو ستاره , شايسته پذيرايي از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل هرند مشهد كه در ساختماني 6 طبقه احداث شده است , داراي 60 واحد شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و چهار تخته و پنج تخته با ظرفيت كلي حدود 180 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل دو ستاره ميتوان به فضاي پارك عمومي , رستوران با منوي غذائي انتخابي با ظرفيت 90 نفر , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم , آسانسور , لابي , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : سرويس رايگان حرم , لاندري , خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و تاكسي سرويس اشاره كرد.
هتل هرند مشهددرجه رسمي دو ستاره دارد تمام واحد هاي اين هتل سبك هتلي و بدون اتاق خواب مي باشد كيفيت خدمات و واحد ها استاندارد است و به نسبت قيمت انتخاب مناسبي جهت رزرو هتل در مشهد مي باشد

هتل انقلاب مشهد هتل انقلاب مشهد يكي از هتل هاي دو ستاره با كيفيت و با امكانات مشهد مقدس مي باشد كه در سال 1393 با استاندارد هاي هتل دو ستاره افتتاح شده است. هتل انقلاب مشهد در خيابان امام رضا 8 واقع شده است و كمتر از 10 دقيقه پياده تا ورودي باب الرضا و صحن جامع رضوي حرم مطهر فاصله دارد , از اين رو از موقعيت مكاني مناسبي براي زائران و مهمانان برخوردار است هتل انقلاب مشهد با كادري مجرب و آموزش ديده و خدمات و امكانات مناسب , شايسته پذيرايي از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل انقلاب مشهد كه در ساختماني 8 طبقه احداث شده است , داراي 60 واحد شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و چهار تخته با ظرفيت كلي حدود 170 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل دو ستاره ميتوان به فضاي پارك عمومي اطراف هتل , رستوران با منوي غذائي انتخابي و ظرفيت 80 نفر , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم خوش طعم , آسانسور , لابي با ظرفيت 30 نفر , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , روزنامه رايگان , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : لاندري , خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و تاكسي سرويس اشاره كرد.
هتل انقلاب مشهد هتل كه بطور رسمي هم درجه دو ستاره دارد كيفيت واحد ها و خدمات مناسب است , هتل خيلي شيك و لوكس نيست اما تميز و مرتب و امكانات و خدمات استاندارد هتلي دارد.

هتل كوثر مشهد هتل كوثر مشهد يكي از هتل هاي دو ستاره با كيفيت و معروف مشهد مقدس مي باشد كه در سال 1374 افتتاح و در سال 1394 جهت بروز رساني امكانات و خدمات بازسازي شده است. هتل كوثر مشهد در ضلع شمالي بازار رضا واقع شده است و كمتر از 5 دقيقه پياده تا ورودي باب الرضا و صحن جامع رضوي حرم مطهر فاصله دارد و نيز فاصله بسيار اندكي تا بازار رضا كه مهم ترين مركز خريد مشهد مي باشد دارد , از اين رو از موقعيت مكاني مناسبي براي زائران و مهمانان برخوردار است هتل كوثر مشهد با پرسنلي حرفه اي و مجرب و خدمات و امكانات استاندارد هتل دو ستاره , شايسته پذيرايي از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل كوثر مشهد كه در ساختماني 3 طبقه احداث شده است , داراي 59 واحد شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و كانكت چهار تخته با ظرفيت كلي حدود 180 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل دو ستاره ميتوان به پاركينگ رستوران با منوي غذائي انتخابي با ظرفيت 140 نفر , پاركينگ با ظرفيت 15 خودرو , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم , آسانسور , لابي با ظرفيت 20 نفر , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , اتاق تلفن , لمكده , اتاق بازي كودكان , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : لاندري , خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و تاكسي سرويس اشاره كرد.
هتل كوثر مشهد هتل دو ستاره خيلي كيفيت دار استاندارد هست مديريت و پرسنلي قوي اي دارد و كيفيت و نظافت واحد هاي خيلي عاليه و امكانات و خدمات بسيار مناسبي ارائه ميدهد.

هتل حلما مشهد هتل حلما مشهد يكي از هتل هاي سه ستاره لوكس و شيك مشهد مقدس مي باشد كه در سال 1394 با امكانات مدرن و بروز هتلي افتتاح شده است. هتل حلما مشهد در خيابان امام رضا , امام رضا 26 قرار دارد و حدود 15 دقيقه پياده تا ورودي باب الرضا و صحن جامع رضوي حرم مطهر فاصله دارد از اين رو از موقعيت مكاني مناسبي براي زائران و مهمانان برخوردار است هتل حلما مشهد با پرسنلي كاربلد و حرفه اي و با امكانات بالا و خدمات فراتر از يك هتل سه ستاره توانايي پذيرايي شايسته از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل حلما مشهد كه در ساختماني 7 طبقه احداث شده است , داراي 70 واحد شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و چهار تخته و آپارتمان يك خوابه چهار تخته و آپارتمان يك خوابه پنج تخته با ظرفيت كلي حدود 168 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل سه ستاره ميتوان به رستوران با غذاهاي خوش طعم ايراني و فرنگي و منوي بوفه سلف سرويس با ظرفيت 150 نفر , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم لذيذ , آسانسور , لابي , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : خدمات تشريفات ويژه , خدمات ضد عفوني , لاندري , خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و تاكسي سرويس اشاده كرد.

هتل حلما مشهد يكي از شيك ترين و لوكس ترين هتل هاي سه ستاره مشهد مقدس مي باشد كه از نظر كيفي رضايت بيشتر از 85 درصد مهمانان قبلي را كسب كرده است.

هتل تبرك مشهد هتل تبرك مشهد يكي از جديدترين هتل هاي ساخته شده در مشهد مي باشد كه در سال 1400 بازگشايي و افتتاح شده است . اين هتل لوكس و زيبا با امكانات و خدمات رفاهي بسيار عالي و كامل در خيابان امام رضا واقع شده است . هتل تبرك مشهد در خيابان امام رضا 12 قرار گرفته شده است و كمتر از 10 دقيقه پياده تا ورودي باب الجواد و صحن جامع حرم مطهر فاصله دارد , و همين طور دسترسي به بازار هفده شهريور براي ميهمانان گرامي را فراهم مي كند از اين رو از موقعيت مكاني خيلي خوبي براي زائران و مهمانان برخوردار است هتل تبرك مشهد با كادري حرفه اي و آموزش ديده و امكانات و خدمات بسيار عالي و لوكس با واحد هاي اقامتي متنوع , هتلي بسيار شيك براي پذيرايي از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل تبرك مشهد كه در ساختماني 8 طبقه بنا شده است , داراي - واحد اقامتي لوكس و متنوع براي سليقه هاي مختلف مي باشد كه شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و چهار تخته و آپارتمان يك خوابه پنج تخته با ظرفيت كلي حدود -- نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل --- ميتوان به فضاي پارك عمومي در خيابان امام رضا , رستوران با منوي غذائي متنوع , فضاي باز تراس رستوران , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم , ولكام درينك , سيستم اعلام حريق , كافه تيبل , آسانسور , لابي شيك , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , بيزنس سنتر , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : گشت صنعتي و گردشگري , ترانسفر حرم رايگان , لاندري , خدمات خانه داري 24 ساعته , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين , خدمات تور و تاكسي سرويس اشاره كرد.

هتل تبرك مشهد متعلق به گروه كارخانجات تبرك مشهد مي باشد كه به تازگي احداث شده است