شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آرشیو خرداد ماه 1400

تور داخلي و تور خارجي و سفر و رزرو هتل داخلي و رزرو هتل خارجي

هتل سپنتا مشهد هتل سپنتا مشهد يا همان هتل اسپيناس سابق يكي از هتل هاي سه ستاره نو ساز و با كيفيت مشهد مقدس مي باشد كه در سال 1394 افتتاح شده است. هتل سپنتا مشهد كه در خيابان آزادي ، كوچه بازارچه سراب و حد فاصل چهار راه شهدا و چهار راه خسروي واقع شده است و كمتر از 5 دقيقه پياده تا ورودي حرم مطهر فاصله دارد , از اين رو از موقعيت مكاني مناسبي براي زائران و مهمانان برخوردار است هتل سپنتا مشهد با پرسنلي مجرب و حرفه اي و خدمات و امكانات در حد استاندارد هاي يك هتل سه ستاره , شايسته پذيرايي از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل سپنتا مشهد كه در ساختماني 6 طبقه احداث شده است , داراي 65 واحد شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و چهار تخته با ظرفيت كلي حدود 92 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل سه ستاره ميتوان به پاركينگ اختصاصي با ظرفيت 5 خودرو , رستوران با طبخ انواع غذاهاي خوش طعم با ظرفيت 70 نفر , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم , آسانسور , لابي با ظرفيت 50 نفر , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , اتاق تلفن , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : لاندري , خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و تاكسي سرويس اشاره كرد.

هتل فيروزه توس مشهد هتل فيروزه توس مشهد يكي از هتل هاي سه ستاره لوكس و نوساز مشهد مقدس مي باشد كه در سال 1399 با امكانات بالا و خدمات مدرن و بروز هتلي افتتاح شده است. هتل فيروزه توس مشهد كه در خيابان نواب صفوي واقع شده است و كمتر از 10 دقيقه پياده تا ورودي ورودي شيخ حر عاملي و صحن آزادي حرم مطهر فاصله دارد , از اين رو از موقعيت مكاني بسيار مناسبي براي زائران و مهمانان برخوردار است. هتل فيروزه توس مشهد با پرسنلي حرفه اي و مجرب و با امكانات عالي و خدمات استاندارد فراتز از يك هتل سه ستاره توانايي پذيرايي شايسته از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل فيروزه توس مشهد كه در ساختماني 6 طبقه احداث شده است , داراي 49 واحد شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و كانكت چهار تخته و سوئيت يك خوابه چهار تخته با ظرفيت كلي حدود 124 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل سه ستاره ميتوان به پاركينگ اختصاصي با ظرفيت 30 خودرو , رستوران با غذاهاي خوش طعم ايراني و فرنگي و با ظرفيت 50 نفر , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم , آسانسور , لابي , اينترنت رايگان در لابي , سالن همايش , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : خدمات ضدعفوني , لاندري , خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و تاكسي سرويس اشاده كرد.

هتل حلما مشهد هتل حلما مشهد يكي از هتل هاي سه ستاره لوكس و شيك مشهد مقدس مي باشد كه در سال 1394 با امكانات مدرن و بروز هتلي افتتاح شده است. هتل حلما مشهد در خيابان امام رضا , امام رضا 26 قرار دارد و حدود 15 دقيقه پياده تا ورودي باب الرضا و صحن جامع رضوي حرم مطهر فاصله دارد از اين رو از موقعيت مكاني مناسبي براي زائران و مهمانان برخوردار است هتل حلما مشهد با پرسنلي كاربلد و حرفه اي و با امكانات بالا و خدمات فراتر از يك هتل سه ستاره توانايي پذيرايي شايسته از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل حلما مشهد كه در ساختماني 7 طبقه احداث شده است , داراي 70 واحد شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و چهار تخته و آپارتمان يك خوابه چهار تخته و آپارتمان يك خوابه پنج تخته با ظرفيت كلي حدود 168 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل سه ستاره ميتوان به رستوران با غذاهاي خوش طعم ايراني و فرنگي و منوي بوفه سلف سرويس با ظرفيت 150 نفر , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم لذيذ , آسانسور , لابي , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : خدمات تشريفات ويژه , خدمات ضد عفوني , لاندري , خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و تاكسي سرويس اشاده كرد.

هتل ديپلمات مشهد هتل ديپلمات مشهد يكي از هتل هاي سه ستاره ممتاز لوكس و با كيفيت در مشهد مقدس مي باشد كه در سال 1390 با امكانات بسيار زياد و خدمات و كيفيت استاندارد و بروز هتلي افتتاح شده است. هتل ديپلمات مشهد كه در ميدان راه آهن , بلوار شهيد كامياب واقع شده است و حدود 20 دقيقه پياده تا ورودي حرم مطهر فاصله دارد و نيز در نزديكي ايستگاه راه آهن قرار گرفته است , از اين رو از موقعيت مكاني مناسبي براي مسافراني كه از طريق قطار سفر ميكنند را داراست. هتل ديپلمات مشهد با پرسنلي حرفه اي و كار بلد و با امكانات بالا و خدمات فراتر از يك هتل سه ستاره توانايي پذيرايي شايسته از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل ديپلمات مشهد كه در ساختماني 6 طبقه احداث شده است , داراي 60 واحد شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و چهار تخته با ظرفيت كلي حدود 180 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل سه ستاره ميتوان به پاركينگ اختصاصي با ظرفيت 30 خودرو , رستوران با غذاهاي خوش طعم ايراني و فرنگي و منوي بوفه سلف سرويس با ظرفيت 120 نفر , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم , استخر , سونا و جكوزي , سالن همايش , آسانسور , لابي با ظرفيت حدود 40 نفر , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : لاندري , خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و تاكسي سرويس اشاره كرد.