شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آرشیو تیر ماه 1400

تور داخلي و تور خارجي و سفر و رزرو هتل داخلي و رزرو هتل خارجي

هتل آدينا مشهد هتل آدينا مشهد يكي از هتل هاي سه ستاره لوكس و نوساز مقدس مي باشد كه در سال 1397 افتتاح شده است. اين هتل شيك و لوكس با توجه به اينكه در حاشيه خيابان امام رضا قرار گرفته است از موقعيت مكاني مناسبي برخوردار است و حدود 12 دقيقه پياده تا حرم مطهر فاصله دارد بطوري كه زائران بارگاه منور رضوي ميتوانند به راحتي به زيارت حضرت نائل شوند . علاوه بر فاصله نسبتا كم تا حرم مطهر و موقعيت مكاني عالي , هتل آدينا مشهد امكانات مدرن و بروز فراواني دارد و انتخاب خوبي جهت اقامت در مشهد مقدس در طول سفر مي باشد. اين هتل با پرسنلي مجرب و حرفه اي و خوش برخورد و خدمات و امكانت بسيار زياد و مناسب , توانايي پذيرايي شايسته از زائران و مسافران مشهدالرضا (ع) را داراست.
هتل آدينا مشهد كه ساختماني 13 طبقه دارد , شامل 70 واحد : اتاق هاي يك تخته , دو تخته و سه تخته و سوئيت امپريال چهار تخته و سوئيت دو نفره جوينور , سوئيت دو نفره استاندارد و اتاق سينگل يك تخته مي باشد. از امكانات اين هتل سه ستاره ميتوان جكوزي , سونا , سالن كنفرانس , رستوران با غذاهاي مجهز و منوي غذايي بوفه سلف سرويس , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم و لذيذ , آسانسور , لابي , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي فرنگي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري و تاكسي سرويس اشاره كرد.

هتل كيانا مشهد هتل كيانا مشهد يكي از هتل هاي چهار ستاره لوكس و معروف و نزديك به حرم مطهر در مشهد مقدس مي باشد كه در خيابان امام رضا 2 با فاصله كمتر از 5 دقيقه پياده تا حرم مطهر واقع شده است و با توجه به نزديكي اين هتل به ورودي حرم مطهر از موقعيت مكاني بسيار مناسبي برخوردار است. اين هتل در زميني بزرگ به مساحت 8000 متر بنا شده است و گزينه بسيار مناسبي جهت اقامت مهمانان و مسافران مشهد مقدس مي باشد. هتل كيانا مشهد با پرسنلي مجرب و آموزش ديده و حرفه اي و امكانات بسيار زياد و خدمات عالي توانايي پذيرايي شايسته از زائران و مسافران مشهدالرضا (ع) را داراست.
هتل كيانا مشهد كه ساختماني 6 طبقه دارد , شامل 110 واحد : اتاق هاي دو تخته و سه تخته و چهار تخته و پنج تخته با ظرفيت كلي 290 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل چهار ستاره ميتوان جكوزي , سونا , فروشگاه , پاركينگ اختصاصي , سالن كنفرانس , رستوران با غذاهاي مجهز و منوي غذايي بوفه سلف سرويس و با معماري مدرن در طبقه همكف هتل , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم و لذيذ , آسانسور , لابي , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي فرنگي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري و تاكسي سرويس اشاره كرد.

هتل اطلس مشهد هتل اطلس مشهد يكي از هتل هاي سه ستاره با كيفيت و نزديك به حرم در مشهد مقدس مي باشد كه در سال 1378 افتتاح و در سال 1382 جهت بهبود خدمات و كيفيت واحدها بازسازي شده است. اين هتل در خيابان امام رضا 2 واقع شده است و كمتر از 5 دقيقه پياده تا ورودي باب الرضا و صحن جامع رضوي حرم مطهر فاصله دارد از اين رو از موقعيت مكاني بسيار مناسبي براي زائران و مهمانان برخوردار است هتل اطلس مشهد با پرسنلي مجرب و حرفه اي و با امكانات عالي و خدمات در حد يك هتل سه ستاره توانايي پذيرايي شايسته از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل اطلس مشهد مجموعا داراي 113 واحد شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و آپارتمان يك خوابه چهار تخته با ظرفيت كلي حدود 300 نفر تخت مي باشد كه برخي از واحد هاي آن داراي اتاق خواب مي باشند. از امكانات اين هتل سه ستاره ميتوان به فضاي پارك عمومي اطراف هتل , رستوران با غذاهاي مجهز و منوي بوفه سلف سرويس و انتخابي با ظرفيت 200 نفر , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم , آسانسور , لابي با ظرفيت 50 نفر , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي ايراني و فرنگي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و تاكسي سرويس اشاده كرد.

هتل منجي مشهد هتل منجي مشهد يكي از هتل هاي سه ستاره لوكس و شيك مشهد مقدس مي باشد كه در سال 1393 با طراحي داخل شيك و امكانات مدرن و بروز افتتاح شده است. اين هتل در خيابان شيخ طوسي 9 واقع شده است و كمتر از 8 دقيقه پياده تا ورودي باب الرضا و صحن جامع رضوي حرم مطهر فاصله دارد از اين رو از موقعيت مكاني بسيار مناسبي براي زائران و مهمانان برخوردار است هتل منجي مشهد با پرسنلي حرفه اي و مجرب و با امكانات بالا و خدمات فراتر از يك هتل سه ستاره توانايي پذيرايي شايسته از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل منجي مشهد مجموعا داراي 45 واحد شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و آپارتمان خوابدار چهار تخته و پنج تخته با ظرفيت كلي حدود 140 نفر تخت مي باشد كه برخي واحد هاي آن با اتاق خواب مي باشند. از امكانات اين هتل سه ستاره ميتوان به سونا , جكوزي , چايخانه سنتي , پاركينگ اختصاصي با ظرفيت 10 خودرو , رستوران با غذاهاي مجهز و منوي بوفه سلف سرويس با ظرفيت 150 نفر , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم , آسانسور , لابي با ظرفيت 30 نفر , اينترنت لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و خدمات بيدار باش اشاده كرد.

هتل درويشي مشهد كه ساختماني 23 طبقه دارد , شامل 223 واحد : اتاق هاي يك تخته , دو تخته استاندارد , سه تخته استاندارد , سوئيت هاي يك خوابه دو تخته و سه تخته و چهار تخته , سوئيت هاي امپريال دو تخته و سه تخته و چهار تخته , دوبلكس هند , دوبلكس مصر , دوبلكس چين , دوبلكس ايران باستان و ظرفيت كلي حدود 618 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل پنج ستاره ميتوان وسايل بدنسازي , سالن بيليارد , پارك كودك , فروشگاه , زمين ورزشي , جكوزي , سونا , مجموعه آبي , پاركينگ اختصاصي با ظرفيت 80 خودرو , سالن هاي پذيرايي , رستوران با انواع غذاهاي ايراني و عربي و فرنگي و منوي بوفه سلف سرويس با ظرفيت 400 نفر , كافي شاپ لوكس با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم و لذيذ , آسانسور , لابي مجلل و شيك با ظرفيت 100 نفر , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي فرنگي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : سرويس حرم , خدمات تشريفات ويژه , خدمات نگهداري كودك , خدمات بيدار باش , خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته و خدمات براي معلولين اشاره كرد.
هتل درويشي مشهد يكي از لوكس ترين و تاپ ترين هتل هاي مشهد و تنها هتل آتريوم شرق كشور مي باشد كه در سال 1390 با با بروز ترين و جديد ترين امكانات و خدمات هتلي و نيز با طراحي بسيار مجلل و لوكس با بهره گيري از سيستم هاي هوشمند افتتاح شده است. هتل درويشي مشهد در خيابان امام رضا , بين امام رضا 24 و 26 واقع شده است و حدود 10 دقيقه پياده تا ورودي باب الرضا و صحن جامع رضوي حرم مطهر فاصله دارد , از اين رو از موقعيت مكاني مناسبي برخوردار است. هتل درويشي مشهد با كاركناني حرفه اي و آموزش ديده و علاقه منده به كار و با امكانات عالي و خدمات استاندارد هتل پنج ستاره توانايي پذيرايي شايسته از زائران و مسافران مشهدالرضا (ع) را داراست.

هتل جواهر شرق مشهد هتل جواهر شرق مشهد يكي از هتل هاي سه ستاره با كيفيت و لوكس و نوساز مشهد مقدس مي باشد كه در سال 1393 با امكانات بالا و خدمات بروز و معماري و طراحي داخلي طبق استاندارد بين المللي هتلي افتتاح شده است. هتل جواهر شرق مشهد كه در حاشيه خيابان امام رضا و بين امام رضا 6 و 8 واقع شده است و كمتر از 4 دقيقه پياده تا ورودي باب الرضا و صحن جامع رضوي حرم مطهر فاصله دارد از اين رو از موقعيت مكاني بسيار ايده آلي براي زائران و مهمانان برخوردار است هتل جواهر شرق مشهد با پرسنلي مجرب و علاقه مند به كار و با امكانات بالا و خدمات بروز هتلي توانايي پذيرايي شايسته از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل جواهر شرق مشهد كه در ساختماني 7 طبقه احداث شده است , داراي 53 واحد شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و چهار تخته با ظرفيت كلي حدود 130 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل سه ستاره ميتوان به رستوران با غذاهاي خوش طعم و منوي بوفه با ظرفيت 100 نفر , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم , آسانسور , لابي با ظرفيت 40 نفر , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , لاندري , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و تاكسي سرويس اشاره كرد.

هتل تهران مشهد هتل تهران مشهد يكي از مشهور ترين و با قدمت ترين هتل هاي مشهد و هتل هاي سه ستاره مشهد مي باشد كه در سال 1352 افتتاح و در سال 1392 جهت بهبود كيفيت خدمات و بالا بردن كيفيت امكانات و واحد ها بازسازي كامل شده است. هتل تهران مشهد كه در حاشيه خيابان امام رضا و نبش امام رضا 8 واقع شده است و كمتر از 8 دقيقه پياده تا ورودي باب الرضا و صحن جامع رضوي حرم مطهر فاصله دارد از اين رو از موقعيت مكاني بسيار عالي براي زائران و مهمانان برخوردار است هتل تهران مشهد با پرسنلي آموزش ديده و حرفه اي و با امكانات بسيار زياد و خدمات فراتر از يك هتل سه ستاره توانايي پذيرايي شايسته از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل تهران مشهد كه در ساختماني 6 طبقه احداث شده است , داراي 178 واحد شامل اتاق هاي يك تخته , دو تخته و سه تخته و چهار تخته با ظرفيت كلي حدود 450 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل سه ستاره ميتوان به فضاي سبز و فضاي بازي كودكان , پاركينگ اختصاصي با ظرفيت 40 خودرو , چايخانه سنتي , رستوران با غذاهاي خوش طعم ايراني و فرنگي و منوي انتخابي و بوفه سلف سرويس با ظرفيت 250 نفر , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم , آسانسور , لابي با ظرفيت حدود 50 نفر , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : لاندري , خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و تاكسي سرويس اشاره كرد.

هتل ايران زمين مشهد هتل ايران زمين مشهد يكي از هتل هاي سه ستاره لوكس و شيك مشهد مقدس مي باشد كه در سال 1393 با بروزترين و بهترين امكانات افتتاح شده است. هتل ايران زمين مشهد كه در خيابان امام رضا 8 واقع شده است و كمتر از 10 دقيقه پياده تا ورودي باب الرضا و صحن جامع رضوي حرم مطهر فاصله دارد از اين رو از موقعيت مكاني خيلي خوبي براي زائران و مهمانان برخوردار است هتل ايران زمين مشهد با پرسنلي با تجربه و علاقه مند به كار و با امكانات عالي و خدمات فراتر از يك هتل سه ستاره توانايي پذيرايي شايسته از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل ايران زمين مشهد كه در ساختماني 6 طبقه احداث شده است , داراي 90 واحد شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و چهار تخته با ظرفيت كلي حدود 270 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل سه ستاره ميتوان به دو پاركينگ اختصاصي , رستوران بزرگ با غذاهاي خوش طعم ايراني و فرنگي و منوي و بوفه , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم , آشپزخانه و قنادي , گيم نت , آسانسور , لابي , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : لاندري , خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و تاكسي سرويس اشاده كرد.

هتل پارميدا مشهد هتل پارميدا مشهد يكي از هتل هاي سه ستاره لوكس و شيك مشهد مقدس مي باشد كه در سال 1388 افتتاح و در سال 1396 جهت بالا بردن و بروز رساني بهترين خدمات هتلي بازسازي كامل شده است. هتل پارميدا مشهد كه در خيابان امام رضا 24 واقع شده است و حدود 15 دقيقه پياده تا ورودي باب الرضا و صحن جامع رضوي حرم مطهر فاصله دارد و دسترسي ساده اي به ايستگاه بي آر تي دارد و از اين طريق زائران ميتوانند به سادگي به زيارت حرم مطهر نائل شوند. هتل پارميدا مشهد با كادري آموزش ديده و حرفه اي و با امكانات بالا و خدمات بيشتز از يك هتل سه ستاره توانايي پذيرايي شايسته از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل پارميدا مشهد كه در ساختماني 5 طبقه احداث شده است , داراي 90 واحد شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و چهار تخته با ظرفيت كلي حدود 270 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل سه ستاره ميتوان به استخر و مجموعه آبي , پاركينگ اختصاصي هزينه دار , خدمات CIP , رستوران با غذاهاي خوش طعم ايراني و فرنگي و منوي انتخابي و بوفه سلف سرويس با ظرفيت 170 نفر , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم , آسانسور , لابي با ظرفيت حدود 40 نفر , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : لاندري , خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و تاكسي سرويس اشاره كرد.