شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

هتل آپارتمان کنعان مشهد

تور داخلي و تور خارجي و سفر و رزرو هتل داخلي و رزرو هتل خارجي

هتل آپارتمان کنعان مشهد هتل آپارتمان کنعان مشهد یکی از هتل آپارتمان های کیفیت خوب و درجه سه مشهد مقدس می باشد که در سال 1386 افتتاح شده است. هتل آپارتمان کنعان مشهد در خیابان امام رضا , امام رضا 8 قرار گرفته شده است و حدود 10 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا و صحن جامع رضوی حرم مطهر فاصله دارد , از این رو از موقعیت مکانی مناسبی برای زائران و مهمانان برخوردار است هتل آپارتمان کنعان مشهد با پرسنلی مجرب و آموزش دیده و امکانات و خدمات استاندارد یک هتل آپارتمان درجه سه , شایسته پذیرایی از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل آپارتمان کنعان مشهد که در ساختمانی 4 طبقه احداث شده است , دارای 28 واحد شامل اتاق های آپارتمان یک خوابه دو تخته , آپارتمان یک خوابه سه تخته , آپارتمان دو خوابه چهار تخته , آپارتمان دو خوابه پنج تخته و آپارتمان دو خوابه شش تخته با ظرفیت کلی حدود 100 نفر تخت می باشد. از امکانات این هتل آپارتمان مشهد میتوان به پارکینگ با ظرفیت 14 خودرو , رستوران با منوی غذایی انتخابی و ظرفیت 80 نفر , کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم لذیذ , آسانسور , لاندری , چایخانه سنتی , آژانس مسافرتی , صرافی , لابی با ظرفیت 15 نفر , اینترنت رایگان در لابی , اینترنت وایرلس , صبحانه رایگان , صندوق امانات , سیستم گرمایش و سرمایش , حمام و سرویس بهداشتی و از خدمات ارائه شده در این هتل آپارتمان میتوان به : خدمات بیدار باش , خدمات ضدعفونی , خدمات فکس و پرینت , خدمات باربری , روزنامه , خدمات خانه داری , پذیرش 24 ساعته , اتاق چمدان , خدمات ویژه معلولین و تاکسی سرویس اشاره کرد.

 

هتل آپارتمان کنعان مشهد در حال حاضر منوی غذایی بوفه سلف سرویس با تنوع غذایی زیاد به مهمان ارائه می دهد , واحد های تمیز و اتاق خوابدار و پارکینگ اختصاصی از مزایای رزرو این هتل آپارتمان می باشد

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.