یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

هتل آپارتمان مشکات مشهد

تور داخلي و تور خارجي و سفر و رزرو هتل داخلي و رزرو هتل خارجي

هتل آپارتمان مشکات مشهد هتل آپارتمان مشکات مشهد یکی از هتل آپارتمان های درجه سه و کیفیت خوب مشهد مقدس می باشد که در سال 1387 افتتاح و در سال 1398 بازسازی شده است. هتل آپارتمان مشکات مشهد در خیابان امام رضا , امام رضا 10 قرار گرفته شده است و حدود 10 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا و صحن جامع رضوی حرم مطهر فاصله دارد , از این رو از موقعیت مکانی مناسبی برای زائران و مهمانان برخوردار است هتل آپارتمان مشکات مشهد با پرسنلی مجرب و حرفه ای و امکانات و خدمات استاندارد یک هتل آپارتمان درجه سه , شایسته پذیرایی از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل آپارتمان مشکات مشهد که در ساختمانی - طبقه احداث شده است , دارای 16 واحد شامل اتاق های دو تخته و سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته با ظرفیت کلی حدود - نفر تخت می باشد. از امکانات این هتل آپارتمان مشهد میتوان به فضای پارک عمومی , رستوران مجهز با منوی غذائی انتخابی , کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم , آسانسور , لابی , لاندری , امکانات کامل آشپزی در واحدها , کابینت , اینترنت رایگان در لابی , اینترنت وایرلس , صبحانه رایگان , صندوق امانات , سیستم گرمایش و سرمایش , آشپزخانه , حمام و سرویس بهداشتی و از خدمات ارائه شده در این هتل آپارتمان میتوان به : خدمات ضدعفونی , خدمات باربری , خدمات خانه داری , پذیرش 24 ساعته , خدمات ویژه معلولین و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل آپارتمان مشکات مشهدبا توجه به بازسازی که به تازگی صورت گرفته است واحدهای این هتل آپارتمان تمیز و مرتب می باشند و برخی از این واحدها دارای امکانات کامل آشپزی و پخت و پز غذا می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.