شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد

تور داخلي و تور خارجي و سفر و رزرو هتل داخلي و رزرو هتل خارجي

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد هتل آپارتمان شباهنگ مشهد یکی از هتل آپارتمان های درجه دو و با کیفیت مشهد مقدس می باشد که در سال 1385 افتتاح و در سال 1394 جهت ارتقا کیفیت بازسازی شده است. هتل آپارتمان شباهنگ مشهد در خیابان امام رضا , امام رضا 5 قرار گرفته شده است و کمتر 5 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا و صحن جامع رضوی مطهر فاصله دارد , از این رو از موقعیت مکانی مناسبی برای زائران و مهمانان برخوردار است هتل آپارتمان شباهنگ مشهد با کادری با تجربه و حرفه ای و امکانات و خدمات مناسب استاندارد یک هتل آپارتمان درجه دو , شایسته پذیرایی از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل آپارتمان شباهنگ مشهد که در ساختمانی 6 طبقه احداث شده است , دارای 52 واحد شامل اتاق های دو تخته و سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته با ظرفیت کلی حدود 200 نفر تخت می باشد. از امکانات این هتل آپارتمان مشهد میتوان به فضای پارک عمومی, رستوران با منوی غذائی انتخابی با ظرفیت 130 نفر , کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم خوش طعم , آسانسور , لابی با ظرفیت 40 نفر , اینترنت رایگان در لابی , صبحانه رایگان , صندوق امانات , سیستم گرمایش و سرمایش , سیستم تهویه مطبوع , حمام و سرویس بهداشتی و از خدمات ارائه شده در این هتل آپارتمان میتوان به : اتاق چمدان , لاندری , خدمات خانه داری , پذیرش 24 ساعته , خدمات باربری , خدمات ویژه معلولین و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد با دکوراسیونی زیبا و شیک کیفیت بالا واحد ها و خدمات و امکانات مناسب یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد محسوب میشود که با قرار گرفتن در محدوده اطراف حرم و فاصله کمتر از 5 دقیقه پیاده تا حرم مطهر موقعیت مکانی مناسبی دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.