جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

هتل آپارتمان ملل مشهد

تور داخلي و تور خارجي و سفر و رزرو هتل داخلي و رزرو هتل خارجي

هتل آپارتمان ملل مشهد هتل آپارتمان ملل مشهد یکی از هتل آپارتمان های درجه سه و کیفیت خیلی خوب مشهد مقدس می باشد که در سال 1382 افتتاح و در سال 1392 بازسازی شده است. هتل آپارتمان ملل مشهد در خیابان امام رضا , امام رضا 1 قرار گرفته شده است و کمتر از 5 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا و صحن جامع رضوی حرم مطهر فاصله دارد , از این رو از موقعیت مکانی خیلی مناسبی برای زائران و مهمانان برخوردار است هتل آپارتمان ملل مشهد با کادری مجرب و با تجربه و امکانات و خدمات استاندارد یک هتل آپارتمان درجه سه , شایسته پذیرایی از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل آپارتمان ملل مشهد که در ساختمانی 8 طبقه احداث شده است , دارای 30 واحد شامل اتاق های دو تخته و آپارتمان یک خوابه دو تخته و آپارتمان دو خوابه چهار تخته و آپارتمان سه خوابه شش تخته با ظرفیت کلی حدود 100 نفر تخت می باشد. از امکانات این هتل آپارتمان مشهد میتوان به فضای پارک عمومی اطراف هتل , رستوران مجهز با منوی غذائی انتخابی و ظرفیت 60 نفر , آشپزخانه , کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم , آسانسور , لابی با ظرفیت 30 نفر , لاندری , اینترنت رایگان در لابی , اینترنت وایرلس , صبحانه رایگان , صرافی , صندوق امانات , سیستم گرمایش و سرمایش , آشپزخانه , حمام و سرویس بهداشتی و از خدمات ارائه شده در این هتل آپارتمان میتوان به : خدمات تشریفات ویژه , خدمات بلیط , خدمات ضدعفونی , خدمات باربری , خدمات خانه داری , پذیرش 24 ساعته , خدمات ویژه معلولین و تاکسی سرویس اشاره کرد.
هتل آپارتمان ملل مشهدیکی از هتل آپارتمان های شیک و پر از امکانات می باشد که با اتاق های سبک هتلی , خدمات و امکانات بالا و فاصله بسیار کم از حرم مطهر میزبان مهمانان مشهدالرضا می باشد بطوری که اکثر واحد های این هتل آپارتمان دارای اتاق خواب و فضای نشیمن می باشد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.